5 cauze pentru esecul unei afaceri mici

Cele mai multe afaceri mici sunt gestionate de catre familii sau antreprenori la inceput de drum.

Va vom prezenta in continuare 3 cauze care pot duce la esecul unei afaceri sau la rezultate negative:

1. Lipsa unui plan de afaceri

De cele mai multe ori, inceputul unei afaceri se bazeaza pe o idee foarte putin analizata, dar increderea si optimismul reprezinta doua motive puternice pentru a porni la drum. Astfel inseamna ca nu stim exact care ne este strategia, ce vrem sa producem, cum se comporta viitorii nostri clienti si care sunt obstacolele pe care le vom imtampina pe piata. 

In acest caz, afacerea va fi sustinuta prin eforturi, prin intuitia antreprenorului si se va baza de cele mai multe ori pe principiul "norocul incepatorului".

2. Lipsa unei educatii financiare

Pentru cele mai multe afaceri, principul tel il reprezinta profitul fara a lua alte cum se va obtine acest profit. Exista doua probleme majore pe care antreprenorii unor astfel de afaceri le trateaza cu o importanta scazuta:

- Costurile afacerii - profitabilitatea nu este definita de cat de mult vindem, este diferenta vanzarilor si cheltuielilor. Asta inseamna ca din momentul in care antentia se va indrepta si catre costuri, vom putea gasi metode de control pentru a putea tine nivelul de costuri intr-un interval optim ce va permite dezvoltarea sanatoasa a afacerii 

- Cashflow-ul - o afacere cu profit nu inseamana neaparata o afacere de success. Va trebui in mod constant sa urmarim fluxurile de numerar din companie pentru a putea avea un plan bine stabilit de intrari si iesiri. Lipsa lichiditatiilor poate duce la falimentul unei compania.

3. Gandirea pe termen scurt

Cei mai multi dintre antreprenori se gandesc la profituri imediate, fara a lua in calcul problemele ce pot sa apara pe un termen mediu / lung. Piata este intr-o miscare continua, iar competivitatea pietii va reprezenta tot timpul un impediment pentru pastrarea unei constante a rezultatelor companiei. Astfel va trebui definita o strategie pe un termen de minim 1-2 ani, cu o evaluarea periodica a factorilor de succes. 

 

Articolul nu este disponibil in modul "free reading".

Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact

 

Metoda stocurilor minime

inventorymngManagementul stocurilor este o  functie de a intelege mixul de stoc a unei companii si diferitele cerinte in procesul de fabricatie / utilizare. Cererile sunt influentate atât de factori externi cat si interni si sunt echilibrate prin crearea cererilor de comandă de achizitie pentru a mentine aprovizionarea la un nivel rezonabil sau prescris.

De cele mai multe ori companiile se confrunta cu situatii neasteptate in ce priveste gestionarea stocurilor la un nivel optim, in functie de:
- cererea interna de folosire a stocurilor
- perioadele de consum maxim si perioadele de consum minim (posibile fluctuatii sezoniere)
- impactul pietei asupra proceselor de fabricatie (uzura tehnologica, competivitatea produselor, abordari noi de tehnologii)
- costul de stocare
- costul de oportunitate in ceea ce priveste alegerea unei metode optime de stocare in functie de procesul de fabricatie.

 In cele ce urmeaza se va prezenta o metoda de calcul a stocului optim, porning de la bazele metodei "Just in time", unde nivelul stocurilor tinde spre 0. 

Factorii de stres la locul de munca

Sunt numerosi factori care contribuie la starea de stres, printer acestia numarandu- lipsa controlului asupra muncii, solicitarile necorespunzatoare pentru lucratori si lipsa sprijinului din partea colegilor si a conducerii. De asemenea, stresul este cauzat de nepotrivirea dintre angajati si sarcinile atribuite, relatiile precare si prezenta violentei fizice sau psihologice la locul de munca, precum si de conflictele dintre sarcinile lor de la locul de munca si din afara acestuia. 

Reactiile in aceleasi imprejurari difera de la individ la individ. Unele persoane au capacitatea de a face fata factorilor mai bine decat alte personae. Ceea ce este important este evaluarea subiectiva de catre individ a situatiei in care se afla. Nu este posibil sa se determine numai din situatia ca atare, volumul de stres pe care aceasta il poate produce.

inMarketing - Introducere

inmarketingIn era tehnologiei, a concurentei acerbe si al individualismului care isi pune amprenta din ce in ce mai simtitor, mediul de afaceri este definit ca un conglomerat de culturi, idei, strategii, perspective, intotdeauana dinamic si instabil.

Toate aceste modificari devenite intr-un timp scurt imaginea de fundal a pietei internationale au dus la schimbarea orientarii companiilor. Astfel, schimbarea caracteristicilor demografice, gradul sporit de rafinament al concurentilor si supracapacitatea aparuta in multe ramuri economice – toti acesti factori au facut sa scada numarul clientilor disponibili pentru abordare.

Business Advantage Realization

metoda-BAR

 

Metoda BAR este dezvoltata de catre echipa Activeland intr-un proiect de consultanta. Aceata metoda presupune identificarea avantajelor interne si externe ale unei companii si utilizarea lor continua in vederea cresterii performantelor afacerii.

Business Advantage Realization se dezvolta in urmatoarele etape:

- Cunoastera afacerii (Business)

- Identificarea avantajelor (Advantage)

- Aplicarea metodei BAR (Realization)

Solutii de marketing modern

modern marketingLimitarea la un marketing primar (cum este cel actual) poate fi un impediment in calea dezvoltarii companiei pe termen mediu si lung. In vederea implementarii unei activitati complexe de marketing modern, am ales sa pornim de la deviza " Producem ceea ce vindem" – orientarea spre clienti.

In general, accentul se pune pe latura tehnica in defavoarea solutiilor creative, inovatoare. Primul pas este introducerea conceptului de CRM (Customer Relationship Management) ce presupune intelegerea clientilor, adaptarea companiei la nevoile acestora si trecerea de la clasicul 4P (Price, Product, Promotion, Place) la 3C (Customer Value, Customer Sastifaction, Customer Loyalty).

De ce avem nevoie de un site?

website conceptMediul online reprezinta un mediu dinamic cu numar foarte mare de resurse si posibilitati. Din ce in ce mai mult, ne orientam toate activitatile catre mediul online.

De ce avem nevoie de un site:

  • pentru a promova o afacere
  • pentru a publica / impartasii anumite idei
  • pentru a publica anumite informatii
  • pentru activitati comerciale (magazin online, etc.)

... sunt doar cateva exemple dintr-o lista infinita de motive.

Internetul ca mediu de marketing

Internetul ca mediu de marketing ofera companiiilor un potential exceptional pentru vanzari si pentru constituirea brand-ului. A face marketing pe internet este foarte eficient din punctul de vedere al costurilor, ofera avantaje unice pe care advertising-ul tradirional nu le poate oferi.
Activitatile de Marketing Online sunt in general concentrate asupra a doua scopuri:

  • Generarea de trafic pe site;
  • Cresterea valorii marcii companiei.

SEO - Evaluare continut

seo checklist"Audit de conținut", suna un pic intimidant, iar gandul ne duce catre activitati care ar implica consum foarte mare de timp, foi de calcul fara sfarsit, și zeci de stagiari neremunerați. De fapt, un "audit de conținut" ar putea fi ceea ce site-ul dvs. are nevoie pentru a ajunge la nivelul urmator.

Deci, ce este un audit de continut? Un audit de conținut este o privire atenta a continutului site-ul dvs., în scopul de a verifica daca aportul de trafic este cel potrivit, cuvintele cheie folosite sunt cele potrivite, iar mesajul transmis este cel indicat.

In cele ce urmeaza, voi explica o metoda eficienta si sigura de evaluare a continutului site-ului dvs. Dar, inainte de a ajunge în modul în care va puteți audita conținutul, este nevoie de o mica pregatire.

  •  Start 
  •  Prev 
  •  1  2 
  •  Next 
  •  End 
Page 1 of 2
JSN Medis template designed by JoomlaShine.com